من از این لحظه به بعد gmail دارم و به قول آقای سنقری جنبه هم ندارم برید اینجا خودتون می فهمید

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 13:36 http://raheeshgh.blogsky.com

سلام سارا جان
عالی بود
مرسی
یه سری هم به من بزن اگه الان بیای خیلی بهتره چون من الان آفم

علی دوشنبه 5 بهمن 1388 ساعت 16:28

من نظر کسی رو پاک نمی کنم ! نظر شما رو هم پاک نکردم !

اگه جوابت اون نبود ! پس نظرت نسبتی با پست من نداشت !!

به هر حال می تونیم بعدا با هم کنار بیایم ! من یه مدته داغونم !

من سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 17:50 http://www.luckyinthenick.blogfa.com

واقعا متاسفم که همه ی تلاشام تا حالا واسه آدم کردنت بی نتیجه بوده!!!
حالا که اینطوره ژس یه خبر خوب بهت میدم!
فردا چهارشنبه س!D:
بالاخره میریم سر اصل مطلبP:

آره ههوووووووووووووووووووو امروز ۴ شنبه اس اص۳ل مطلب می آد این جا هووووووووووووووووووووووووووووو

no name سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 22:54

daghighan chad vaghte dghuni?:D

یاسر تویی؟ داغون چرا یعنی چی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد