دوست داشتنی

من دوست داشتنی نیسم

از اون جایی اینو می گم که کسی منو دوس نداره

و این هیچ ربطی به زشتی یا زیبایی من نداره

تنها دلیلش اینه که اخلاقم دوس داشتنی نیس

همین

کسی هس که نظر دیگه ای داشته باشه؟؟

دایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دایی جان هم هم لو رفت دایی جان داییت قربونت شه چرا بم قبلا نگفته بودی ؟؟؟؟

فک نمی کردم

دایی تو هم؟؟

فدای سرت اصلا به روی خودت نیار دایی


اقا جون بازم توضیح

خواهر ها برادرا در راستای پست قبلی یه سو تفاهم پیش اومد که....

من یه نمونه مکالمه با یکی از دوسای گلم رو می ذارم تا بفمید قضیه چیه



کجای این معماس؟
1+600+400+10+70+30=1111


پاسخ:
گل پسر معماش این جاس که بفهمی کجاش معماس

می خوام بدونم کسی می تونه حدس بزنه این عدد ها چه معنی ای دارن؟؟؟؟


الان همه گرفتید؟

معما؟

 ۷۰+۳۰+۱۰+۲۰۰+۸۰۰+۱=۱۱۱۱ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

علایق

خیلی دوس دارم یه معشوقه پیدا کن که بچه بازی راه بندازم

که ازش قایم کنم

که همه رو تو خودم بریزم

و اون نفهمه

بعد از یه مدت برم پیشش گریه کنم

بگم تو هیچ وقت منو نفهمیدی...

من مدت هاست عاشقتم....

و این داستان ادامه دارد

خودتون که از این داستانا زیاد شنیدید می فهمید چی می گم...

----------------------------------------------------------------------

ولی من عاشق هیچ کس نیسم

بعد به اون انسان متوهم می گم چه قدر تنزل ....