بارون

تو بارون که رفتی
شبم زیر و رو شد
یه بغض شکسته
رفیق گلوم شد
تو بارون که رفتی
دل باغچه پژمرد
تمام وجودم
توی آینه خط خورد
هنوز وقتی بارون
تو کوچه می باره
دلم غصه داره
دلم بی قراره
نه شب ها عاشقانه است
نه رویا قشنگه
دلم بی تو خونه
دلم بی تو تنگه
---
یه شب زیر بارون
که چشمم به راهه
می بینم که کوچه
پر نور ماهه
تو ماه منی که
تو بارون رسیدی
امید منی تو
شب نا امیدی

نظرات 4 + ارسال نظر
فرناز سه‌شنبه 4 اسفند 1388 ساعت 21:47

Like this...

علی چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 21:00

چرا یهو همچین احساسی کردی ؟!

لعیا جمعه 7 اسفند 1388 ساعت 17:09 http://barunak.blogfa.com/

سلام سارا جون
خوبی؟!
من خیلی خیلی این شعر و دوسش دارم...روزی 10 بار میشنوم...همینجوری!!
فعلا!!

راستی سر بزن به من هم!!

یاس چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 09:33

perfect

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد