اقا جون بازم توضیح

خواهر ها برادرا در راستای پست قبلی یه سو تفاهم پیش اومد که....

من یه نمونه مکالمه با یکی از دوسای گلم رو می ذارم تا بفمید قضیه چیه



کجای این معماس؟
1+600+400+10+70+30=1111


پاسخ:
گل پسر معماش این جاس که بفهمی کجاش معماس

می خوام بدونم کسی می تونه حدس بزنه این عدد ها چه معنی ای دارن؟؟؟؟


الان همه گرفتید؟

نظرات 2 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 23:24 http://halflook.blogfa.com

تو هنوز یاد نگرفتی که اول سلام میکنن؟
اشکال نداره، میزارم به حساب حواس پرتیت، مونده تا به جو گیر شدنت مسلط بشی! استعداد جوگیری بالایی داری :)

خب، چی میگفتی؟ واو، چه ترسناک، دقیقا سعی داشتی به کی شخصیتتو اثبات کنی؟
صد تای تو رو من میبرم لب چشمه و تشنه برمیگردونم، واسه من حرف از شستن و خشک کردن نزن که خندم میگیره، مرسی که وضعیته خودتو درک میکنی، نمی خوام بری تو خودت

اول بشین با خودت مشکلاتتو حل کن، تا بزرگ بشی و هی جلو در و همسایه سوتی ندی باهوش!

راستش تا الان در مورد شخصیتت فوق العاده بچه گانت، فقط حدس میزدم ممنون که بهم اثباتش کردی

راستی، حدسش زیاد سخت نیست، که حتی به اندازه دوستات هم نمی فهمی، زندگی سختی داری

و، سعی کن نگاهتو یکم وسیع تر کنی
متاسفم که بیشتر نمیتونم کمت کنم

راستی ، ایمیلت اونقدر مهم نبود که نگهش دارم، دوباره واسم بزاریش ممنون میشم

با احترام
روز خوش
موفق باشی

طیبه سادات چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 00:55 http://binakh.parsiblog.com

:دی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد