نچ

تو اعتقادات تو نوشته شده که وقتی می ری کربلا باید از همه اونایی که احتمال می دی ازت دل گیرن حلالیت بطلبی 

می دونی که چی می گم؟؟ 

این دفعه می خوای به چه قیمتی رو حرفت وایسی؟ 

می خوام بدونم لج بازی ات چه  قدره؟ 

می ارزه به به گند کشیدن اعتقاداتت یا نه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
طیبه سادات چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 23:52 http://binakh.parsiblog.com

انقدر
که حاضرم شنبه پای تخته بنویسم غلط کردم . کل حیاط و غار غار کنم و بعدش جلوی آقای کریمی دستتو ببوسم ؟


برو تو وبم

طیبه سادات پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 15:23 http://binakh.parsiblog.com

داشتم فکر می کردم چقدر بزرگ شدی . انقدر بزرگ که علاوه بر این که تمام حق ماله خودت شده نشستی برای عذر خواهی بیان .
نه . نمی گم بده کارت
نمی گم اشتباه
نمی گم پر رویی
هیچ کدوم از اینا نیست . شاید حق داری


می گم بزرگ شدن


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ-
پستتو دیدم انقدر ذوق کردم که نگو . اول نفهمیدم چرا . بعد حس کردم خیلی دلم می خواسته عوض ۶۰ هزار تا پستی که در مورد جناب مخاطبه یکی هم ماله ما باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد